УРОК –
ТРЕНІНГ № 21
ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА
Мета: ознайомити учнів з правилами безпеки під час роботи з
електроприладами. Розвивати вміння управляти своїми почуттями, діяти розважливо
та чітко в разі ураження людини електричним струмом, виховувати впевненість.
Обладнання і матеріали:
-
аркуші паперу формату А4, А3, олівці, фломастери, маркери, скотч, ножиці;
-
плакат «Очікування» з намальованою електропіччю та
блюдом, підготувати фігурки у вигляді тістечок;
-
малюнки електроприладів.
Терміни і поняття: електричний струм,
електромережа, напруга, електрошок, електричний опік.
Структура заняття
Знайомство
|
3 хв.
|
Нагадування правил
|
2 хв.
|
Зворотній зв'язок
|
5 хв.
|
Очікування
|
5 хв.
|
Інформаційне повідомлення вчителя
|
5 хв.
|
Робота в групах
|
15 хв.
|
Мозковий штурм
|
3 хв.
|
Зворотній зв'язок
|
3 хв.
|
Прощання
|
2 хв.
|
Домашнє завдання
|
2 хв.
|
1.
Знайомство
Вітаю вас всіх. На сьогоднішньому
уроці ми з вами будемо вивчати правила електричної безпеки, тому, будь – ласка,
кожен назвіть своє ім'я та продовжте фразу «Якби
я був(ла) електроприладом, я була б (був би)…».
2.
Нагадування правил
«Які з наших правил можуть
допомогти нам в разі небезпеки?»
3.
Зворотній зв'язок
Продовжте фразу «На минулому тренінгу я дізнався про такі
види небезпек…»
4.
Очікування
Роздайте фігурки у вигляді
тістечок, запропонуйте учасникам написати свої очікування і помістити їх в
електропіч. Через деякий час тістечка – побажання приготуються, а ми докладемо
зусиль, щоб наші побажання здійснилися.
5.
Викладення нового
матеріалу.
Інформаційне повідомлення
учителя:
-
електромережа, електричний струм, напруга;
-
небезпека ураження електричним струмом (с. 88 – 89
підручника)
Робота в групах
-
Об'єднайте учнів у чотири групи за допомогою розрізаних
на частини малюнків електроприладів (наприклад, телевізор, мікрохвильова піч,
електрочайник та електрообігрівач).
-
Запропонуйте учасникам підготувати правила поводження з
електроприладами.
Перша група – аналітики. Готує
плакат, на якому зазначає правила поводження з електроприладами.
Друга група – художники.
Відтворює правила у вигляді малюнків.
Третя група – аматори. Готує
сценку з демонструванням небезпеки, що виникає якщо неправильно поводитися з
електроприладами.
Четверта група – актори. За допомогою підручника (с. 89 – 90) готують
демонстрацію дій у разі враження людини електричним струмом.
Мозковий штурм.
Продовжте фразу «Якщо
я буду користуватися електроприладами, то я буду дотримуватись такого правила…»
Зворотній зв'язок
«Повернімося до наших очікувань. Давайте кожен візьмемо наші
очікування і подивимось чи достатньо ми працювали, щоб наші бажання збулися.
Якщо так, тоді наші тістечка готові і ми можемо викласти їх на блюдо. Якщо –
ні, то необхідно зачекати, можливо, коли ви вдома опрацюєте цей матеріал, вони
здійсняться і тоді їх можна буде викласти на блюдо також».
6.
Прощання
«Давайте станемо у коло і подаруємо один одному посмішку,
та побажаємо приємного продовження цього дня, без різних небезпек».
7.
Домашнє завдання.
Підручник § 15, завдання в зошиті
с.29 -31.
|